ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0462 616 304

Контакт-центр0462 616 304

05.01.2016 / 11:05

Як укласти договір

З 1 грудня 2015 року вступила в дію нова форма Типового договору постачання природного газу. Однією з особливостей Договору є те, що він публічний і не потребує двостороннього підписання, а це значно спрощує процедуру його укладання.

Укласти договір потрібно, аби врегулювати взаємовідносини споживача і постачальника газу. В ньому визначені обсяг, режим, строки, якість надання та порядок оплати послуг, права, обов`язки, відповідальність сторін тощо.

Так, Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 р. № 2500 "Про затвердження Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам" (зі змінами згідно Постанови НКРЕКП від 11.08.2016 р. № 1418) обумовлено, що постачання природного газу побутовому споживачу здійснюється на підставі договору постачання природного газу (далі - Договір). Нова форма Договору є типовою та публічною. Це означає, що умови встановлюються однаковими для всіх споживачів, а Договір може бути укладений лише шляхом приєднання споживача до запропонованого Договору в цілому. Договір не потребує двостороннього підписання.

29 листопада 2016 року набрала чинності Постанова НКРЕКП № 1418 від 11 серпня 2016 року, якою затверджено зміни до Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам. Нова редакція зазначеного договору і додатків до договору з урахуванням внесених змін доступні для завантаження тут.

Аби користувачі газу мали змогу приєднатися до умов Договору, усім побутовим споживачам, об'єкти яких газифіковані і знаходяться в межах закріпленої території постачальника із спеціальними обов'язками, ТОВ «Чернігівгаз Збут» в установленому порядку надішле Заяву-приєднання до умов Договору.

Якщо у побутового споживача не буде зауважень до персоніфікованих даних у заяві-приєднанні та її змісту, він зобов'язаний підписати документ та будь-яким способом повернути його ТОВ «Чернігівгаз Збут». Заяву можна відправити поштою на адресу філії  "Чернігівгаз Збуту", особисто принести до Центру обслуговування клієнтів і віддати фахівцю або опустити її в спеціальну скриньку. Якщо споживач не повернув постачальнику заяву-приєднання, фактом згоди споживача про приєднання до умов Договору (акцептування заяви-приєднання), є сплачений споживачем рахунок (квитанція) ТОВ «Чернігівгаз Збут» за поставлений природний газ та факт споживання природного газу після офіційного опублікування договору ТОВ «Чернігівгаз Збут» відповідно до вимог "Правил", за умови, що у споживача відсутній інший діючий постачальник.

Тобто, фактом згоди Споживача про приєднання до умов Договору є:

  • підписана та повернута на адресу ТОВ «Чернігівгаз збут» заява-приєднання; 
  • та/або сплачений Вами рахунок (квитанція) ТОВ «Чернігівгаз збут» за поставлений природний газ, починаючи з 01.01.2016 р.;
  • та/або споживання природного газу, починаючи з 01.01.2016 р.

Поштові адреси та телефони філій постачальника газу можна дізнатися тут.

Споживач зобов'язується у місячний строк повідомити ТОВ «Чернігівгаз збут» про зміну будь-якої інформації та даних, зазначених в заяві-приєднанні.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! У разі втрати або неотримання заяви, Ви можете завантажити його з Особистого кабінету, попередньо зареєструвавшись на сайті 104.ua.

У разі незгоди споживача укладати договір з ТОВ «Чернігівгаз Збут», визначеним законодавством суб`єктом ринку природного газу зі спеціальними обов'язками, та за відсутності укладеного в установленому порядку договору постачання природного газу з іншим постачальником, споживач не має права споживати природний газ із газорозподільної системи та має подати до Оператора ГРМ - ПАТ «Чернігівгаз» - письмову заяву про припинення розподілу природного газу на його об'єкт.

Типовий договір постачання природного газу побутовим споживачам та заява-приєднання до умов договору опубліковані в газеті Чернігівської обласної ради і обласної державної адміністрації «Деснянська правда» № 52 (28510) від 31 грудня 2015 року (зміни опубліковані в газеті "Деснянська правда" № 49 від 08.12.2016 р.).

У пункті 1 споживачу потрібно вписати лише вид об`єкта, інші дані внесені автоматично.

Заява-приєднання обов`язково має містити як мінімум 3 підписи власника житлового приміщення. По одному підпису - в п. 2 «За договором розрахунок споживача за природний газ здійснюється» та в п.3 «Спосіб оплати за цим договором». Також обов`язково потрібно поставити підпис після рядка «Відмітка про підписання споживачем цієї заяви приєднання».

У пункті 2 необхідно поставити підпис навпроти слова «ТАК» - «На підставі даних Оператора ГРМ ....» (на схемі цифра 1). Це означає, що нарахування за газ буде здійснюватися за обсягами газу, переданими ТОВ «Чернігівгаз Збут» від ПАТ «Чернігівгаз». У свою чергу споживачі природного газу з лічильниками інформують «Чернігівгаз» про фактичні обсяги використаного природного газу щомісяця з 1 по 5-те число, станом на 1 число місяця наступного за звітним. У разі відсутності лічильника, об'єм газу використаного споживачем визначається за нормами споживання, встановленими Кабінетом Міністрів.

У рядку «За планової величини ...» вже проставлені хрестики, його заповнювати не потрібно.

У пункті 3 можна обрати один з варіантів, або підписатися навпроти обох.

Так, наприклад, якщо споживач бажає здійснювати розрахунок за платіжними документами, які надсилає постачальник поштою, йому потрібно:

-  розписатися навпроти позначки «ТАК» в графі «За платіжними документами……» (на схемі цифра 3).

Це означає, що людина підтверджує свій вибір оплачувати по рахунках, які щомісячно надсилає ТОВ «Чернігівгаз Збут» поштою.

Якщо розрахунки будуть здійснюватися за квитанціями розрахункової книжки яку заповнює сам споживач потрібно:

-  розписатися навпроти позначки «ТАК» в графі «За квитанціями розрахункової книжки……» (на схемі цифра 2).

Під пунктом 3 споживач вказує дату підписання і ставить свій підпис (на схемі цифра 4).

В примітках за наявності співвласників чи інших власників житла повинні стояти особисті підписи усіх цих осіб (на схемі цифра 5).

Інформацію щодо пільги споживач самостійно не заповнює. Якщо пільга активна, при роздруківці вона автоматично потрапляє до заяви-приєднання. Даних щодо субсидії в заяві-приєднання немає і вносити її не потрібно.

Якщо споживач отримує пільгу, а відмітка про це до заяви не потрапила, для врегулювання питання просимо звертатися в абонвідділ. Звернутися особисто також потрібно споживачам, яким надійшла заява з неправильними даними щодо власника житла. Причиною може бути непереоформлення особового рахунку на нового власника.

У разі несуттєвої помилки в прізвищі, або в імені, або по-батькові, споживач може самостійно її виправити і поруч засвідчити виправлення своїм підписом.

Із запитаннями та пропозиціями просимо звертатися до Контакт-центру за телефоном (0462) 61-63-04 (працює без вихідних із 8.00 до 20.00). Для мешканців районів області код для дозвону (022), код (0462) - для дзвінків з мобільного телефону. А також через Особистий кабінет на сайті 104.ua, попередньо зареєструвавшись.

Схема заповнення заяви-приєднання:

шп