ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0462 616 304

Контакт-центр0462 616 304

05.01.2016 / 17:53

Ваш контакт-центр

Для всіх споживачів природного газу Чернігівської області працює Контакт-центр ТОВ «Чернігівгаз Збут», скориставшись послугами якого наші клієнти мають змогу отримати якісні консультаційні послуги, вичерпні фахові відповіді на запитання пов’язані з розрахунками за газ та нарахуванням пільг і субсидій. Зв’язатись з оператором можна за номером (0462) 61-63-04.

Звернувшись за номером (0462) 61-63-04 наші клієнти можуть отримати інформацію щодо тарифів на газопостачання та актуальних цін на природний газ, проконсультуватись з питань оплати, укладання (переукладання) договорів, стан особового рахунку, отримати вичерпні роз’яснення щодо пільг і субсидій, провести звірку по оплаті. Окрім цього є можливість в будь-який час передати показання лічильника газу на електронну адресу contact@cngaszbut.104.ua.

Номер підключений до голосового меню IVR, яке працює цілодобово в режимі автовідповідача. Набравши (0462) 61-63-04, можна вибрати мову меню, і, слідуючи голосовим підказкам, натискати цифри в залежності від послуги яка потрібна клієнту.

Після набору «1» можна дізнатися актуальні тарифи на газ, «2» – передати показання лічильника, «3» – дізнатися стан особового рахунку, цифру «4» – отримати інформацію про нові сервіси газової компанії та додаткові послуги, а «5» - прослухати правила безпеки користування газовими приладами.

Якщо клієнт хоче особисто проконсультуватися з фахівцем, потрібно натиснути «0» або залишатись на лінії. Оператори приймають дзвінки щоденно з 8 до 20 години. Дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими та міжміськими тарифами, з мобільних – відповідно до тарифного плану вашого оператора мобільного зв'язку. 

Сучасний автоматизований програмно-апаратний комплекс дає змогу одночасно відпрацьовувати декілька вхідних дзвінків. В результаті це забезпечує споживачам максимально комфортне, швидке та надійне отримання консультаційних послуг.

В разі, якщо проблема споживача потребуватиме більш детального вивчення, оператор контакт-центру переадресує зміст звернення на профільного спеціаліста компанії або повідомить контакти необхідної служби.

Зверніть увагу! Якщо ви телефонуєте з району Чернігівської області, для дозвону на Контакт-центр набирайте код (022). Код (0462) діє для мобільних телефонів та для дзвінків з інших областей.